نوشته های عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 881
نویسنده : نوری

♚میگَـــنْ کــه "اخلاق" نَدارَم♚ْ                                             
✬میگَـــــنْ کــه زیادی خودَمــو میگیرَم✬ْ                    
⇙ولـــــــی⇘
♯ﻗـــﺎﻧﻮﻥِ ﻣﻦ ﺍﯾـﻨﻪ :♯
ﻭﺍﺳــــﻪ ﻫمه نامردا ▶---- ﺳـــﮓ??
ﻭﺍﺳـــﻪ عشقم ▶---- ﺗـــﮏ??
واسه رفیق خوبام میدم▶----رگ¿¿
ﻧــﺎﺭﺍﺿﯿﺎﺷــﻢ ﺑﺮﻥ ب درک       


                رفت؟؟؟؟؟
خب ب درک....
فقط بهش بگین.....
کاری میکنم ک.....
هرلحظه حسرت کسی روبخوره ک کنارمه....  

 

======================================================

 

حالم را نپرس...

 

 

 

 

حالم را نپرس که هنجارها مرا مجبور می ‌کنند بگویم: بهترم . . .

 حرف میزنی اما تلخ !

محبت میکنی اما سرد !

چه اجباری است دوست داشتن من؟

دلت را به هر کسی نسپار!

این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره می خواهند . . .

قدیم ترها می گفتند: شاهنامه پایانش خوش است . . .

اما این روزها هر چیزی تنها آغازش خوش است . . .

این روزا تنها کسی که تنهائیت را می فهمد و تنهایت نمی گذارد خود توئی . . .

با خودت دشمنی نکن . . .

اگر قصد رفتن کرده ای نگران من نباش . . .

برو . . . !

خودم کنار خودم می نشینم . . .

شانه های خودم را نوازش می کنم . . .

خودم را در آغوش می کشم . . .

برای خودم مادر می شوم، پدر می شوم، حتی یک دوست خوب . . . 

. . .

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل می کرد!

با خود اندیشیدم...

چه رنجی می کشد او، وقتی هوا ابریست . . .

برو . . .

بگذران روزهایت را بی من . . .

این روزها پرم از لحظه هایی که دوستشان ندارم . . .

لحظه های تردید . . .

هی رفیق!

زمان است که وفاداری تو را ثابت می کند ، نه زبان . . .

روزی خواهی فهمید: زندگی ﻫﻤﯿﻦ روزﻫﺎیی بود که ﮔﺬﺷﺘﻨﺶ را به انتظار می نشستی . . .

 

====================================================

 میمانم عشق من

 

 

 

                             

 

                            تو ک باشی من ارامم...

                              اگر ناراحتت میکنم...

                               طعنه میزنم...

                              سخت میگیرم...

                              گوشت تلخی میکنم...

                                                                  همه حرف پوچ است!!

                              در اصل تو که باشی من حرفی برای گفتن ندارم،

                               جز....

                                                        این ک عاشقت می مااااااانم.

 

 

    ================================================================================

                 

 

بعضی ها //

شبیه عطر بهارنارنج هستند در کوچه پس کوچه های پیچ درپیچ دلت

نفس میکشی...

انقدر عمیق ک عطر بودنشان را تا اخرین ثانیه ی عمرت در ریه هایت ذخیره کنی..

بعضی ها//

شبیه ماهی قرمز کوچکی هستند ک افتاده اند در تنگ بلورین روزگارت جانت را با

جان و دل در هوایشان تازه میکنی..

بعضی ها//

ارامش مطلقند..

لبخندشان...

تلالو برق چشمشان...

صدای ارامشان...

اصل کار تپش قلببشان...

انگار ک یک دنیا ارامش را ب رگ و ریشه ات تزریق میکنند..

وانقدر عزیزند

انقدر بکر و دست نخورده اند

ک دلت نمی اید حتی یک انگشتت هم بخورد بهشان

میترسی تمام شوند وتو بمانی ویک دنیا حسرت

بعضی ها//

بودنشان

همین ساده بودنشان

همین نفس کشیدنشان

یک عالمه لبخند مینشاند گوشه لبمان

راستی بعضی ها چقدر شبیه تو هستند جان من!!

--------------=================================-------------------

 

 

اصلا قرار نیست که سر خم بیاورم

حالا که سهم من نشدی کم بیاورم

دیشب تمام شهر تورا پرسه میزدم

تا روی زخمهای تو مرهم بیاورم

میخواستم که چشم تو را شاعری کنم

اما نشد که شعر مجسم بیاورم

دستم نمیرسد به خودت کاش لااقل

می شد تورا دوباره به شعرم بیاورم

یادت که هست پای قراری که هیچوقت.... .

..میخواستم برای تو مریم بیاورم

حتی قرار بود که من ابر باشم

و باران عاشقانه ی نم نم بیاورم

کلی قرار بود ولی بی قرار من

اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم

اما همیشه ترسم از این است;مردنم

باعث شود به زندگی ات غم بیاورم

حوای من تو باشی اگر ,قول میدهم

عمرا دوباره رو به جهنم بیاورم

خود را عوض کنم و برایت به هر طریق

از زیر سنگ هم شده آدم بیاورم

بگذار تا خلاصه کنم دوست دارمت

یا باز هم بهانه ی محکم بیاورم؟

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com